Subject: Ed: Tegevusloa L03839 muutmine
From: "Katrin Roosipuu" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 13 Aug 2024 15:02:08 +0300

Tere

Palun registreerida Deltas.

Aitäh

Lugupidamisega

Katrin Roosipuu

nõunik

tervishoiuteenuste osakond

7943570

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest 
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide 
lisadega.

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 13. august 2024 09:37
Adressaat: TA Info <[email-masked]>
Koopia: Katrin Roosipuu <[email-masked]>
Teema: FW: Tegevusloa L03839 muutmine

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.